środa, 27 października 2010

18 - Zamiłowanie

Moim zamiłowaniem, obok fotografii oczywiście jest także kolekcjonowanie pocztówek. Jakoś w ubiegłe wakacje spodobało mi się to zajęcie i ciągnie się po dziś dzień.. ;) w swoich zbiorach posiadam 120 egzemplarzy z przeróżnych miejsc. Jakie mam sposoby na zdobywanie nowych pocztówek ? Niektóre kupuję sama, inne przywożą mi przyjaciele, różnie to bywa :P W swojej kolekcji posiadam pocztówki z takich miejsc jak Warszawa, Toruń, Zakopane, Władysławów, Białka Tatrzańska, Kudowa Zdrój, Londyn, Rosolina Mare, Nazaret, Corfu, Bułgaria, Hamburg, Langeoog, Cambridge, Filadelfia, Barcelona, Międzyzdroje, itd., itd. i tak bez endu :P ciekawymi okazami są również pocztówki z różnymi cytatami..

Prowizorycznie ukazana kolekcja  < inaczej się nie dało :( >



4 komentarze:

  1. Ale fajnie :D a ja kiedyś zbierałem znaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. deskorolkę wyrzuciłeś.. a co zrobiłeś z tymi znaczkami ? :P :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyrzuciłem, a sprzedałem ;) Znaczki trzymam w klaserze.

    OdpowiedzUsuń