niedziela, 31 października 2010

19 - Start harcerski

Start harcerski, który odbył się 30.10.2010r. w Turku..
Od godziny 10 w różnych miejscach naszego miasta - przy pomniku "Nigdy więcej wojny", w parku, przy fontannie, itp. można było spotkać osoby ubrane w mundurki, w śmiesznych czapkach na głowach.. nikt inny, to byliśmy właśnie my - harcerze, a dokładniej wędrownicy z Hufca Turek.. czekaliśmy na gromady zuchowe, drużyny harcerskie i starszoharcerskie, aby sprawdzić ich wiedzę na temat harcerstwa, umiejętność udzielania pierwszej pomocy, a także znajomość piosenek i pląsów harcerskich. Po 'przepytaniu' wszystkich drużyn zeszliśmy z tzw. 'punktów' i udaliśmy się do małego parku, gdzie wszyscy razem pląsaliśmy, śpiewaliśmy i posiliśmy się grochówką. Pod koniec wszystkie drużyny otrzymały pamiątkowe dyplomy. Przekazaliśmy sobie tracydyjnie 'iskierkę pokoju' życząc wielu przygód na harcerskim szlaku w roku 2010/2011..















4 komentarze:

  1. Zdjęcie 6 od dołu. Staraj się nie ucinać rzeczy - np. lampy.

    ps. nie wiedziałem że jesteś harcerką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, będę pamiętać :))
    a widzisz.. ;D jestem już od trzech lat ;]
    widziałam Cię w Poiedziałek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a gdzie mnie widziałaś ? (pewnie na cmentarzu, jeżeli tak, to ciekawe bo zastanawiałem się czy Cię spotkam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, dokładnie to przemieszczałeś się chyba z jednego cmentarza na drugi :P chciałam się przywitać, ale niestety były 'korki' i w ogóle mnie nie widziałeś :P

    OdpowiedzUsuń